piątek, 27 stycznia 2017

Zaczęłam Nowy Rok

od pisanek. Szybciutko znalazły się u właściciela, ale nadwyżka czekała cierpliwie. Żeby nie leżały i nie zabierały miejsca na stole, przysiadłam i wylakierowałam. Teraz do pudełka i oczekiwanie na święta, aczkolwiek po drodze na pewno powstaną kolejne.
Dzisiaj malutkie, kurze pisanki
I ruda, lniana o której zapomniałam
I środkowa malutka
Jak co roku, mam pamiątkę ze spotkania z WOŚP. Tym razem wzruszającą, cudowną książkę. Czytam i nie mogę się oderwać.
Pewnie ją wszyscy znacie, więc nie będę się męczyć, żeby pokazać ją w poziomie. Miłego dnia i dzięki za wszystkie komentarze.



35 komentarzy:

  1. Pisaneczki i laleczki jak zawsze Tobie wyszły super!
    A książki nie znam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu. Ja jeszcze jestem pod wrazeniem stoliczka. Koniecznie musisz jeszcze zrobić w drewnianej odsłonie, ze słojami.

      Usuń
  2. Ruda skradła mi serducho:)
    pisanki cóż piękne jak zawsze mam kilka i cieszą oczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam nadzieję, ze zrobisz pisanki w tej technice jak bombki. Sama spróbuję.

      Usuń
    2. już są zrobione dla Danusi i czekają do odlotu:)

      Usuń
  3. Pisanki ,ach te pisanki cudne :)
    Lalki podziwiam,te wszystkie szczegóły,ubranka no cacuszko :)
    Książki nie czytałam:)
    Pozdrawiam cieplutko Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj zaczęłam czytać książkę i nie mogłam się oderwać.Pozdrawiam Gosiu.

      Usuń
  4. piękne lale,a pisanki delikatne i prawdziwie wielkanocne.czy to są gęsie wydmuszki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jaguś! To są maciupeńkie kurze wydmuszki.

      Usuń
  5. No cudne te pisanki i lalki :) Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie rozpoczęłaś Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko śliczne i jajczęta i lale :) Oj Ty pracusiu :) pozdrówka ,buzil :)Lidka

    OdpowiedzUsuń
  8. te Twoje lale:)))te ich nóżki:))no po prostu bajeczka:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne pisanki i przepiękne lale:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne pisanki! A lale cieszą oczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne pisanki i bardzo piękne lale.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne delikatna pisanki..czy to juz czas zaczac przygotowania do WielkiejNocy?no chyba tak, skoro Danusia jaja szykuje...?Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj już się zaczyna, śliczne:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudne pisanki,prześliczne lale ,czyli jak zawsze perfekcyjnie u Danuśki .
    Pozdrawiam serdecznie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to chyba czas wziąć się za pisanki :) Świetne

    OdpowiedzUsuń
  16. Ani się obejrzysz, jak pisanki na dobre zagoszczą na Twoim stole, są przecudne, a ja czekam na Twoje wiercone. Laleczki jak zawsze zachwycają, a najfajniejsza w czerwonej beretce i rajstopkami w paseczki :) Książki nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Bezustannie zachwycam sie Twoimi lalkami. Brak mi słow by opisac moj zachwyt. Po prostu mistrzostwo świata. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pisanki przepiękne, a cała gromada lalek urocza;-) Pozdrawiam i zyczę dużo uśmiechu na weekend.

    OdpowiedzUsuń
  19. Preciosos, como siempre, tus trabajos!!!! besos

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne pisaneczki a rudzielec wspaniałej urody

    OdpowiedzUsuń
  21. Pisankowy zwierzyniec bardzo pomysłowy. A lale jak zwykle zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne te pisanki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Do wiosny bliżej niż dalej, czyli pora zabrać się za pisanki. Twoje prace zachwycają jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jajeczka cudowne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. O kurka, sliczne te pisanki!!

    A do WOspowej historii, musze dopisac swoja. Zbieram sie do napisania, choc jej bohater(moj syn), nie bardzo chce sie ujawaniac;)

    OdpowiedzUsuń
  26. pisanki poprostu mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I like your site and content. thanks for sharing the information keep updating, looking forward for more posts. Thanks
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń
  28. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń